2015. január 24., szombat

Bál, bál, maszkabál


Soha nem tanultam varrni, és nem is gondoltam arra, hogy egyszer még ruhákat fogok varrni, de most hogy már ekkorák a gyerekeim, így úgy gondoltam, a farsangi jelmezük ne egy boltban kapható legyen, hanem igazán egyedi, mint a személyiségük :)

Fiam (3) kiscsoportos az óvodában, élete első farsangjára készül, és most jelen pillanatban kalóz szeretne lenni :) Így fogtam az ember legjobb barátját a google-t, hogy milyen is egy belevaló kalóz :D

Kalóznak kell egy fekete nadrág és egy csíkos felső, kiegészítőnek kalap, szemkötő, kard (nálunk nem lehet fegyvert bevinni és én is ellenzem, így helyette távcső) na meg egy cuki papagáj :)

Kiegészítőket a távcsőn kívül filc anyagból készítem, melyet a Fabulous Textiltől rendeltem

Lányom (2) még itthon van Velem, de nem szeretném, ha kimaradna a beöltözős buliból, így Neki is készítettem jelmezt. Mivel Ő az én kis hercegnőm, adott volt a téma :) Bell (Szépség és a Szörnyeteg) ruháját készítem el, mondjuk, kicsit tüllösítve :) A sárga színt nagyon szeretem rajta, és Neki is Bell a kedvence.
És persze a korona elmaradhatatlan, így ezt a pici horgolt koronát (amit Era készített) beszíneztem kávéval és miután megszáradt fogtam a hobby ragasztót, beleszórtam egy kis csillámport és felkentem a koronára. Mikor megmaradt a formája, rárögzítettem egy hajpántra, és kész.

Tüll anyagot az Ünnepek Áruháza oldalról rendeltem.

Akkor most jöjjenek a képek :)














A hercegnős ruhával még terveim vannak a jövőre nézve, de ez még titok ;)

És akkor íme a végeredmény ^_^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése