2015. február 16., hétfő

Valami új, valami szívből jövő


Szeretek alkotni...az alkotás számomra felemelő érzés, mely által másoknak tudok örömet szerezni, mások arcára is mosolyt tudok csalni.
Próbálom minél több területen kipróbálni magam, minél többet tanulni, hogy ezáltal még több embernek - közte gyerekek és felnőttek - örömet okozhassak.

Ezért gondoltam, hogy készítek valami újat, ami kortalan és unisex.

Tudom tudom, figurákat már nagyon sokan készítenek, de próbáltam úgy megalkotni a sajátjaimat, hogy azok egyedik legyenek, több anyagból próbáltam összehozni, de mind minőségi, formára is kicsit más, és még valami kis különlegességet adtam hozzájuk.

Nos, hogy ne a szöveg legyen a lényeg, jöjjenek az elsők, a prototípusok :)


alapok



szeleburdi nyuszi                                                  brumi maci                                                                cirmos cica




És a különlegessége az ölelhető állatkáimnak, hogy a pocakjukba bármilyen apró dolog elrejthető, amolyan titkot őrző cukiságok :) Méretük nagyobb, mint a babáimnak, 50 cm magasak :)

Remélem tetszetősek ^_^

1 megjegyzés:

  1. Annyira édesek... szavakhoz nem jutok <3 ilyen imádnivaló figurácskákat még sosem láttam <3 látszik hogy temérdek szeretettel készültek :) <3

    VálaszTörlés