2016. január 8., péntek

Új év, új tervek, új szokások


Ha már új évet kezdtünk, érdemes lenne tervezni is, új szokásokat bevezetni, változtatni azon, ami eddig nem úgy működött, nem úgy vált be, ahogy mi szerettük volna.
Elterveztem, hogy idén úgy fogom alakítani a napjaim, hogy előre megtervezem, mi az, amit a következő héten meg kellene csinálnom, mi fontos és mi várhat. Ezt az ötletet panyizsuzsi oldalán láttam, aki saját naptárat is tervezett ehhez, és letölthető az oldalán. Mivel már elkezdődött ez az év, ezt már csak jövőre fogom alkalmazni, addig is vettem egy hasonló elrendezésű naptárat, de az biztos, hogy kicsit kidekorálom majd ;)



Másik új szokás az életemben, amit nemrégiben olvastam valakinek az oldalán (sajnos már nem tudom, kinél) az az 52 hetes pénzkihívás lesz. Lényege, hogy hetente bizonyos összeget félreteszünk. Gyűjthetünk 25, 50 és 100 forintosával, én mindhármat egyszerre csinálom, aztán kiderül, melyiket tudom véghez vinni.




Naptáramba készítettem egy táblázatot, amibe belevettem mindhárom gyűjtési lehetőséget, de alább láthatod külön-külön is őket.

Remélem sikerül sokáig eljutnom a táblázatban, és hogy más is velem tart ebben a kihívásban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése