2015. május 18., hétfő

A workshop világa

part 7.


Tortatál festés és Desszertasztal készítés 

Bluer Design Biancával és a Scrapcake lányokkal

2015.05.17

Ez alkalomból nem csak tortatálat festettünk, hanem megtanultuk, hogy selyempapírból milyen hiper szuper díszeket lehet készíteni :) egyéb hozzávaló a fogpiszkáló, ragasztó és kötél.

Ebben segítségünkre a Scrapcake lányok voltak, Rita és Eszter. Nagyon kedvesek, nagyon ügyesek, desszertasztal készítésben igazi profik, esküvőre, de akár szülinapra is bátran ajánlom őket :)

Fotó: Bluer Design

Fotó: Scrapcake

Később pedig együtt készítettünk el egy desszertasztalt az elkészült díszekkel. Sajnos itt már nem tudtam maradni, de képekről nézve csodaszép lett, és az én tortám is részt vett rajta :)

Fotó: Bluer Design

Fotó: Scrapcake

Tortatálra visszatérve, kettőt is festhettünk :) A nagyot Bia által kevert barackkal festettem és imádom, pont olyanra sikerült amilyet szerettem volna. Egy kis csipkével díszítettem, dekor paint soft / barack.
A kicsinél pedig Bia egyik virág koszorúja ihletett. Teteje pentart akrilfesték / puncs, lába dekor paint soft / elefántcsont, stencil plusz száraz ecset technika dekor paint soft / barack

Mindkettő tökéletes lett számomra, és így két újabb tortatállal gazdagodtam :)






Természetesen most is készültem egy kis sütivel, gyümölcsös tiramisu tortát készítettem, és sikere volt :)

Recept itt található


Köszönöm, hogy ott lehettem, és hogy ennyi remek embert is megismerhettem!!! ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése