2015. május 16., szombat

Gyümölcsös tiramisu

avagy a nyári sláger számomra :)




Hozzávalók:
  • 25 dkg mascarpone
  • 1,5 dl joghurt
  • 1 doboz ananászkonzerv
  • 1 doboz őszibarackkonzerv
  • 10 szem eper (én 250g-ot használtam fel)
  • 4 ek cukor
  • 3 tojássárgája
  • 1 cs. babapiskóta
  • 1 narancs reszelt héja
Csöpögtesd le a konzerveket, de a levét tedd félre, mert kelleni fog.

A mascarponét keverd össze a joghurttal, a tojássárgájákat pedig a cukorral, majd keverd össze őket.
Rövid időre áztasd be a babapiskótákat a félretett levekbe és rétegezz egy sort egy tál aljára, majd szórd meg gyümölccsel és kenj rá a krémből.
Reszelj rá egy pici narancshéjat és folytasd addig a rétegezést, amíg el nem fogynak a hozzávalók – a tetejére krém kerüljön, majd arra tedd az epreket.

Tedd legalább 2 órára a hűtőbe, és már fogyaszthatod is.

Én annyit változtattam most rajta, hogy a 3 tojás fehérjét nem öntöttem ki, hanem felvertem, és hozzákevertem a krémhez, így kicsit jobb lett a tartása és több is lett egy kicsivel :)


Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése