2014. július 16., szerda

Átalakítás

1.rész


Ma jöttünk haza egy 5 napos családi pihenésről. Anyósomnál voltunk Devecser melletti kis részen, Meggyes-erdőn. Férjem mamája a mellette levő kis városkában él, Nemeshanyban. Egyik nap meglátogattuk, és a kis fészerben megláttam egy régi katonai ládát. Minden vágyam az volt, hogy egyszer lesz egy ilyenem és átalakíthatom.

Ezt anyósomnak elmesélve közölte, hogy hát Nekik is van lenn a pincében...le is mentünk megnézni...ám még jobb volt ott...egy katonai bőrönd


És igen, megkaptam, a héten postázva is lesz, ugyanis van ám súlya, sajnos nem tudtuk vonattal felhozni.

Lesz ám vele munka bőven, de sebaj, megéri, hisz ahogy elképzeltem gyönyörű lesz :)

Csiszolni...festeni...egyes elemeket kicserélni...




És ez még semmi...ilyen festő hengereket is kaptam minden felszereléssel együtt :)

Íme egy oldal, ahol bővebben olvashattok a festőhengerekről :)


És ez a fagyis kelyhes a kedvenc ♥


Ez mind mind amolyan családi örökség, ugyanis apósomé volt, akit sajnos nem ismerhettem meg egy régi tragédia miatt...Nagyon vigyázni fogok rájuk, mind a bőröndre, mind a festő hengerekre :)

Következő rész hamarosan...








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése