2014. július 7., hétfő

"Szeretetbaba" születése


Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer babákat fogok varrni, mindig is a keresztszemezés volt számomra az egyetlen foglalkozás.

De az utóbbi pár hónapban kedvet kaptam ehhez is, így szereztem egy szabásmintát, amihez anyagokat is kaptam, ebből lett Rozi baba.


Majd gondoltam egyet és elkezdtem megtervezni a saját elképzelésem szerint a babámat. Úgy gondoltam haját fonalból készítem, ruhához szabásmintát is néztem, aztán amolyan nyakláncot is terveztem hozzá, ami valójában egy szeretetkarkötő és a színei igazodnak a babához, valamint a szeretetet jelképező fityegők lógnak rajta.




És ilyen lett :)


Lépésről lépésre

1.

2. Baba testének mindig a ruha alapján választok színt, mert az amolyan alsó ruházat :)

3. Összevarrva, "csupaszon"

4. Hajszín szabadon választható, minél nagyobb a fantáziája egy embernek, annál egyedibb lesz a baba :)

5. Innentől már csak a ruha és a karkötő van hátra, és kész a "szeretetbaba" :)

Nos így született meg az én "szeretetbabám". Remélem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése