2014. november 10., hétfő

Átalakítás

2. rész


Íme a folytatása a bőrönd projektemnek :)

Eredetileg így nézett ki, ezt a fotót még anyósomnál készítettem..


Először is szétszedtem, levettem a zsanérokat, mindent ami rozsdás volt. Őszintén szólva nem volt könnyű dolgom, nagyon nehezen jöttek ki a csavarok, de megszenvedtem és sikerült :)
Ezután lecsiszoltam a felületét, mit ne mondjak lehettem volna én is Mrs. Hulk :D



Ezután beszereztünk minden olyan elemet, amire szükségem volt. A bőrönd alja és teteje is le lett cserélve rétegelt lemezre, vettünk festéket, ecsetet, gyertyát a koptatásos technikához, és békazárat :)


Először is sötétbarnára festettem le az egészet, miután megszáradt, gyertyával a széleit végig koptattam, majd kikevertem egy nagyon szép világosabb színt, és azzal végig lefestettem. Legvégén pedig lecsiszoltam :)



Minden eredeti darabot lecseréltem, de próbáltam megőrizni régiségét :)





Lépésről lépésre

1. Tetejét és alját férjem lecserélte rétegelt lemezre, majd dekortapasszal kisimította a felületet :)

2. Ezután lecsiszoltam a felületet és egy nagyon szép csokibarna színt vittem fel rá. Olyan szinten csokibarna, hogy végig a csoki illatát éreztem :P

3. A széleit mindenhol beviaszoltam, ugyanis a koptatott technikához ez elmaradhatatlan :)

4. Végül amolyan tejeskávé színt kevertem ki, felvittem a felületre, lecsiszoltam mindenhol, és ez lett a végeredmény :)
Kívül belül...


Kapott egy kis díszítést a tetejére mintás hengerrel...igaz ezt még gyakorolni kell, de így elsőre nem is olyan rossz :)

És íme teljes egészében :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése