2015. március 15., vasárnap

A workshop világa

part 4.


Bluer Design székfestő workshopja

2015.03.14

Ma ismét Biancánál jártam, de most kivételesen nem tortatálat festettünk :)
Ezúttal bonanza szék került a lelkes alkotók kezei alá.



 Bianca most egy isteni finom banánkenyérrel várt minket :P
Fotók: Bluer Desgin

Én már úgy mentem, hogy tudtam milyen színűre szeretném festeni, csak a kivitelezés változott :)

Pentart decor paint soft mandarin és mandula párosítása lett és koptatás helyett száraz ecset technikát választottam :)







Fotók: Bellmuffin

Én pedig túrós sütivel készültem a ws-re :)
Bár én kiegészítettem egy kis citrom reszelt héjával..könnyű és finom :P

A társaság remek volt, ismét remek emberekkel tölthettem együtt az időt, közte Pure & Pastel Photography Orsi és hát a székekről ne is beszéljünk :)

Fotó: Bluer Design

Legközelebb március végén megyek újra Biahoz egy kis húsvéti tortatál festő programra ♥











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése