2015. március 28., szombat

A workshop világa

part 5.


Barbi varr tárca varró foglalkozása

2015.03.28

Mai napon Barbinál jártam és megtanultam tárcát varrni :) Magamtól is próbáltam már leírás alapján, de úgy voltam vele, jó, ez nekem nem megy, elmegyek Barbihoz és most úgy ért véget a ws, hogy ez nem is olyan bonyolult. Igaz, a nagyját csak megfigyeltem, hogy biztos ne rontsam el se a tárcát, se a varrógépet, de pl. a keret felvarrása is hamar megvolt, nagyon egyszerű.

Lehet tárca, táska, tok, rengeteg ajándék ötlet és egyszerű az elkészítése. A variációk meg millió lehetőségben, anyagok mintája, színe, csipke, fityegők, minden mi szem-szájnak ingere :) 

És Barbinál ez mind megtalálható volt, csak minőségi anyagok, ezt garantálom :)

Nekem egyszerű volt az anyag választás, ugyanis lánykámnak készítettem, és Ő választotta ki, a végeredmény meg mindenkinek tetszett, de főként a kisasszonynak. Még láncot is kért hozzá :)

Örülök, hogy részt vehettem, és köszönöm Barbinak és Szilvinek a sok segítséget!!! Még biztos megyek ;)









Fotók: Bellmuffin

2 megjegyzés: