2015. március 29., vasárnap

A workshop világa

part 6.


Bluer Design 

húsvéti tortatál festő workshopja

2015.03.29

Tegnap varrtam, ma pedig újra festettem, méghozzá két tortatálat :) Szokásomhoz híven Biancanál voltam egy kis húsvét előtti kiruccanáson.

Bia ismét úgy várt minket, hogy nem győztünk a finomságok közül választani. Brownie, medvehagymás pogi, Mandulaszem által készített marcipános vajas kekszek és még sok más.



Én is készültem (mikor nem) egy kis sütivel :) Most az eper volt a fő hozzávaló. Készítettem egy diabetikus sütit Bia kedvéért és egy epres-kekszes-túrós sütit.

Lisztmentes piskóta tekercs

Epres téglák


Akkor most jöjjenek a tálak. Egy kerek és egy szögletes került kezeim közé, hogy egy kis színt kaphassanak.

Kerek tortatál Pentart akrilfesték / puncs majd stencil dekor paint soft / elefántcsont 



Szögletes tortatál Pentart dekor paint soft / elefántcsont majd stencil és száraz ecset technika dekor paint soft / mandarin


Sajnos nem tudtam végig maradni, ugyanis két lurkóm nagyon nem bírta már a strapát és a festést is megunták, így a többi alkotást nem sikerült megfigyelnem, de biztos vagyok benne, hogy ismét sok egyedi tortatál ill. gyertyatartó készült :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése